Warkah Ramadhan

Nabi s.a.w bersabda: "Orang yang lebih berhak mendapat syafaatku pada hari kiamat ialah oarang yang lebih banyak selawatnya kepadaku." Ibn Mas'ud r.a

Khamis, Januari 12, 2012

Rumah Wardina Dimasuki Perompak

Petikan Sinar Harian ARNEY SYEMA ANUA 12 January, 2012

SHAH ALAM - Selebriti terkenal, Wardina Safiyyah dirompak oleh tiga orang yang memasuki rumahnya di Bukit Antarabangsa dekat Ampang awal pagi tadi.

"Kami dirompak! Tiga perompak datang ke rumah kami baru tadi!" katanya dalam mesej Twitter dihantar sekitar 5 pagi


Pelakon Wardina Safiyah bersama suaminuya, Ikhwan Johari menunjukkan barang yang diselongkar oleh perompak yang memecah masuk rumahnya di Taman Bukit Utama, Tropicana Villa Home pagi tadi di sini, hari ini.


Ikhwan Johari menunjukkan barang yang diselongkar oleh perompak yang memecah masuk rumahnya di Taman Bukit Utama, Tropicana Villa Home pagi tadi di sini, hari ini.


Perompak berparang itu dipercayai buruh warga Indonesia jam 5 pagi tadi. 5 buah laptop hilang. Suami Wardina dikatakan dipukul oleh perompak tersebut akibat tidak berpuas hati kerana tiada barang kemas.


Pelakon Wardina Safiyah ketika ditemubual media berkaitan kes pecah masuk rumahnya di Taman Bukit Utama, Tropicana Villa Home yang berlaku pagi tadi di sini, hari ini.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...